Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rychle jedoucí auta jsou slyšet i přes stěnu, stěžují si lidé v Chebu

Protihluková stěna kolem jihovýchodního obchvatu Chebu je hotová. Někteří lidé jsou však spokojeni jen částečně a přišli s dalším požadavkem. Chtějí, aby vozy po obchvatu, který měl usnadnit a zrychlit dopravu, jezdily pomaleji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M85i36c25h82a86l 45S46a38d24í83l14e57k 6322940631403

IMHO je ta stěna příliš nízká, aby skutečně dokázala podstatně snížit hluk. Docela by mě zajímalo, zda byla oslovena místní firma LIADUR - www.liadur.cz - a zda šlo neodbornou zakázku, kde se parametry stěny vybírají podle dosti omezených možností, který dává třeba rozpočet, ne-odbornost, termín, naivita - nebo snad korupce?

0/0
22.11.2017 6:21

J37i23n71d50ř54i28c23h 42Š61k37o13p22e46k 4125361300255

v případě, že se jedná o tzv. uzavřené výběrové řízení (tj. nezveřejněné na webu), rozhoduje o okruhu oslovených firem investor.

Parametry stěny stanovuje projektant, firma se pouze drží projektu, sama nic vymýšlet nemá, od toho tam není

0/0
22.11.2017 6:50
Foto

M22i56c61h73a41l 41S48a94d57í20l19e86k 6952770641183

plně s vámi souhlasím, že co navrhne projektant musí firma dodržet a každý dělá svou práci/zakázku jak nejlépe dovede. Mě jen zaráží - a to nejen v tomto marginálním případě - že se zrovna v Karlovarském kraji ještě projektují a staví protihlukové stěny s tak nízkou účinností a životností. Přitom je zde už dostatek realizací s technologií Liadur, o které místní lidé/odborníci/firmy ví, a přitom projektují a realizují jiné technologie - které vedou třeba k této kritice. Osobně si myslím (a to s místními firmami Liadur, Liapor už roky nespolupracuji), že je velká škoda když je v regionu technologie/firma, která dává práci místním, odvádí zde daně a investuje do svého rozvoje a je zpravidla záměrně ignorována, vylučována nebo u výběru přehlížena - ze zcela zjevných neetických/neodborných důvodů.

0/0
24.11.2017 7:02

P35e14t36r 40B94á19č67a 8225826315585

Postavime obchvat za miliony abysme po nem pak jezdili pomale stejne rychle jako pres obec ne.

Se prober ty mysliteli, mas tam zed, tak furt neprud.

A pak se pres to nemuzes prenest, muzes se odstehovat nikdo te tam nedrzi.

+2/0
21.11.2017 21:07

R42e34n90é 21R56u83m41l20e48n11a 5664945817333

Pane Báčo, kdybyste tam léta bydlel, tak tohle nevypustíte z pusy.

0/−1
22.11.2017 8:00

J55i95n18d14ř54i65c59h 47Š13k20o97p10e89k 4305131870485

i když s Báčou většinou nesouhlasím,teď souhlasit musím. Obchvat se dělá za účelem zvýšení plynulosti dopravy a odvedením mimo zastavěnou část obce. Takže pokud je provoz slyšet, mají udělat měření (investor) a pokud opravdu překračuje hlukové limity, udělat protihlukovou stěnu (vyšší, lepší, delší).

Řešení opravdu není v podobě postavit obchvat za stovky milionů či mld a pak na něj dát 50 či 70 km/h, protože je odfláklej projekt

+1/0
22.11.2017 8:07
Foto

J89i20ř81í 15K69o65r97b61e13l 5636666262166

Pane Rumleno, desítky let trpí zvýšenými exhalacemi a hlukem lidi v centru města a to je zcela normální. V článku je konstatováno, že je vše v pořádku a přesto si někdo bude pořád stěžovat na hluk, který vlastně ani neexistuje? Pokud někdo žil celý život v tichu, tak uslyší spadnout špendlík. Tady většina získala zlepšení situace na úkor menšiny, tak buďme rádi za obchvat z peněz daňových poplatníků (dotace a Kraj je pouze přerozdělily).

+2/0
22.11.2017 8:24



Najdete na iDNES.cz