Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

R17a32d74o82v58a72n 88R37o91u11s20a 1599486206849

Ten traťmistr je člověk na svém místě R^

+71/0
doporučit
15.4.2018 20:36

K52a70r39e19l 88N37o72v29o37t28n77y 2181445129200

Tak to je mazec, jesteze se to nesesunulo pod nejakym vlakem nebo tesne pred nim...

+55/−1
doporučit
15.4.2018 18:56

L68u53k13á26š 17V16e76s94e22l66ý 7604173335583

To by me zajimalo kolik tratmistru kontroluje v Cesku koleje.. Musela to byt opravdu haluz, kdyz na hlavnim tahu vznikla tahle horska draha a nic se nestalo

+32/−2
doporučit
15.4.2018 19:16

J79i23ř50í 59S14o10u43č19e57k 5236357439139

Možná to ještě bude zajímavé. Koukal jsem na geologickou mapu a je to tam hodně pestré - na 4,5 km trati asi 15 různých podloží. V průměru každých 300 metrů něco jiného od písků, jemnozrnných sedimentů, vulkanity, uhelná sloj, běžné vyvřeliny... K tomu v okolí čtyři zaniklé doly na uhlí, polovina zmíněného úseku trati leží na území, které je evidováno jako poddolované. Jsem zvědavý, na co přijdou.

+21/0
doporučit
15.4.2018 21:10
Foto

T47o63m80a63s 53C34a81b41a65k 8565315124779

oprava "nekolik dni" ?? Jak se tak divam na ty fotky, tak bych to šacoval na znovu-otevření nejdriv po Vanocich. Letosnich. Mozna.

+21/−1
doporučit
15.4.2018 22:18

M74i75c26h52a38l 30T49u70r56e15c36e58k 6393129756581

Tratmistr zaslouzi metal.

+17/0
doporučit
15.4.2018 22:15

V95a89c89l73a13v 39P40e41r12o16u81t50k26a 6238657294561

teda takto nezpevněný násep a na něm vlaky to je docela hrůza...

+16/−1
doporučit
15.4.2018 21:01

S36t34e67p92a14n 84T14o92t42h 8898589545148

;-D;-D;-D;-D několik dní... páni novináři... když sesednete ze svých služebních autíček, sednete do vlaku a poptáte se několika cestujících, nikdy by vás takovou koninu nenapadlo napsat...

Vezmeme si reálie... Koridor na trati Bohumín - Praha se dělal 14 let. Jak dlouho asi bude trvat oprava takového rozsahu??

Oprava druhé koleje bude na dlouhé měsíce. Odtěžení, demontáž, zjištění příčiny. Výběrové řízení na dodavatele opravy, zadání opravy, oprava sama. Vytvořit "násep" v takové výšce bude trvat týdny. Ale s tím vším vyšetřováním a papírováním tomu dávám minimálně půlrok, spíše rok. Zas taková prkotina to není. Navíc je možné, že takto rozsáhlým sesuvem může být poškozena i druhá kolej.Rv

+11/0
doporučit
16.4.2018 6:06

T23o32m15á81š 68K66o41t38í74k 9446443843496

Pro všechny, co píšou, že je to nevysvětlitelný. Vypadá to spíš naopak na klasický svahový sesuv. To je pohyb celýho kusu svahu "vcelku", který probíhá i celkem pomalu (řádově milimetry za vteřinu), takže během sesuvu nemusí být na dálku patrné žádné katastrofické projevy. I ten terén se stromy, trávou atd. vypadá neporušený, ale je ve skutečnosti trochu zdeformovaný a celý posunutý. Přesně takhle, pomalu a neslyšně, komplet se stromama a trávou to sjelo u Dobkoviček o několik desítek metrů.

Na všech fotkách jsou vidět ve štěrkovém loži původní rýhy po pražcích, protažené tím, jak se lože odsouvalo stranou pod zachycenými kolejemi. Koleje jsou zachycené jednak pražci za stabilní okraj sesuvu, druhou stranou pražců na odtrhové ploše a kolejnicemi ke zbytku trati. Viz foto 1. Svah se hýbal v místě trati dolů, v místě pod náspem nahoru, a přitom celý do strany. Takže se celý trochu naklonil. Viz sloupy vedení nevytržené ze země, ale jen nakloněné a posunuté od osy trati na fotce 4.

+11/0
doporučit
16.4.2018 0:25

T32o48m97a53s 43M48a17t12e13r76a 4176651913153

Ten násep někdo ukradl i s půlkou kopce

+10/0
doporučit
15.4.2018 22:18

P84a79v70e49l 81V85ě96t91r58o44v44e54c 6986868272611

Mne nejvíc zdrtila ta fotka - žádné zemětřesení nebo výbuch, z laického pohledu poměrně stabilní geologické poměry (pan Souček níže má zjevně pravdu, ale já se do geologické mapy nedíval), vlaky tam jezdí zřejmě přes sto let. Zničené je to hodně a vůbec si nechci představit, že se to mohlo utrhnout pod projíždějícím vlakem.

+8/0
doporučit
15.4.2018 21:52
Foto

J88a33n 18H64a61ž65m94u87k55a 6203476115

Výluka zbytečná.

Šikovný strojvůdce by to zvládl projet.

+6/0
doporučit
15.4.2018 23:03

S20i54l97v26e76s61t55r 57K13a94d62e97ř51á39b88e62k 8190883495290

"kvůli sesuvu takzvaného železničního spodku" - takzvaný traťmistr takzvaně objevil takzvanou závadu takzvané železniční trati?

+6/0
doporučit
15.4.2018 20:54
Foto

J84i51ř86í 83T57r36n52k28a 1844814926707

Pěkná horská dráha, ještě ze se nikomu nic nestalo ....

+5/0
doporučit
15.4.2018 23:02

M48a94r80t13i46n 28H76r46o41u68d57n93ý 5707192224317

Tak to budou opravovat hodně těžko. Zpětná navážka bude nedostačující, pokud ji něčím nezpevní. Každopádně je jisté, že to bude hodně drahý. Bude to defacto tak drahý, jako kdyby to celý odtěžili i pod tou druhou kolejí a hodili obě tratě na nějaký mostek.

By oko to odhaduji na min. 30-40 milionů Kč.

+5/0
doporučit
15.4.2018 22:46

M76i41c78h66a69l 28M26a67m67r23á67k 4490194369

Chebsku jo? Dalovice jsou část Varů...

+5/0
doporučit
15.4.2018 18:43

L72u31k11á90š 58N55o58v84ý 4260908210129

Proč autobusy? Normální vlaková souprava by to asi nedala, ale proč tam nenasadí ty vagónky z horské dráhy?

+4/0
doporučit
15.4.2018 20:58

E86r25i93k 92L23e47v24i30n51s53k13ý 8361114303785

Kam ten nasep zmizel? Vzdyt tam nic sesuteho neni. Ten se musel propadnout do pekla.

+2/0
doporučit
16.4.2018 8:31

V23í45t 33P59a36v37e14l95e36k 7920786607659

V těch místech se kdysi těžil kaolin. Vypadá to že násep sfáral dolů do dolu. Takže zjištění příčiny a rozumné opatření zabere mnohem delší dobu než je optimistický odhad paní mluvčí.

+2/0
doporučit
16.4.2018 7:46

P72a90v25e87l 54B67e40r11a73n 7749104301356

Ať koukám na ty fotky jak koukám, tak mi prostě přijde, že tam minimálně ještě jednou tolik materiálu chybí. Hlavně na té 4. fotce to vypadá jak když ten násep nebyl z ničeho jiného než z kamínků (a to jich ještě někdo půlku odvozil). Něco mi uniká?

+2/0
doporučit
15.4.2018 23:50

F87a83b29i27o 73S88g38a76t44t49o92n40i 9841730817280

zajímavé, tohle bude stát pár milionů, ale u tratě na sesunuté D8 by to stálo 800 milionů. Holt SŽDC má dobré rozpočtáře :-( ;-O

+2/0
doporučit
15.4.2018 22:32

P66e98t43r 86Z57e56l60e37n24k80a 8437884763487

oprava 50-ti metrů trati a náspu bude stát několik desítek milionů korun 8-o8-o8-o

+3/−5
doporučit
15.4.2018 21:14

P70e32t39r 10T49á30b76o18r28s89k31ý 6880386501317

Trochu mi to pripomina Indyho a honicku v dulnich vozicich.

+1/0
doporučit
16.4.2018 7:49

J56i69ř92í 57J81o16z74a 3658423770411

Cekal bych to spise na useku Chomutov - Most, kde v tesne blizkosti trati a prilehle silnice je vekky dul. Tam se pomalu sesouva i silnice, coz je pri jizde i videt, silnice je je jemne zvlnena. Trat se tam musi hlidat snad denne a dochazi tam k pravidelne k dosypavani naspu trate.

+1/0
doporučit
16.4.2018 5:10

J33a90n 12P91r55i48c98h94y78s69t11a83l 8341618513

Opravte si titulek. To mesto se jmenuje Karlovy Vary.

+1/−1
doporučit
15.4.2018 23:47







Najdete na iDNES.cz