Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lázně nedostanou peníze na trolejbusy, protože mají moc čistý vzduch

Přibližně sto milionů korun potřebují Mariánské Lázně na modernizaci vozů stávající ekologické dopravy ve městě. S žádostí o dotaci na obnovu vozového parku u ministerstva pro místní rozvoj tamní dopravce neuspěl. Důvod je bizarní. V lázeňském městě je příliš čisté prostředí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O31n88d34ř89e62j 85F95e31l42c47a33n 6582484831607

To je argument jako řemen.;-D

+3/0
23.4.2018 11:19

S69t92a70n58i20s57l71a24v 38L63á78t63a44l 8108157681611

Pokud si ze svých příjmů nemůže město (daně z lázní) koupit (nebo udržovat trolejbusy), tak potom kdo ?

Natahovat ruku - to bych pochopil tam, kde jsou malé příjmy (z daní) a spaliny aut dělají lidem peklo ... Myslím tím větší města (kulturní památky) a příliš hustá doprava.

Souhalasím s názorem, že dotace jsou zlo ...

0/0
23.4.2018 9:44

J65o13s96e60f 68K61a22r29f52í56k 7842455946870

Bez dotací by nestála většina historických památek. Nebo kupříkladu v malých obcích by nebylo veřejné osvětlení, nebo třeba mos a lidi by to useli objíždět x desítek kilometrů daleko. Jednoduše, nebýt dotací, tak by se mohla zbrourat většina malých obcí, kde nežije nějaký miliardář co by svými daněmi dělal příjem...

.

Ono jsou dotace a dotace. Třeba dotace na řepku jsou samozřejmě chucpe zejména když si je pobyratel dotací sám sobě přidělí:-P

Ale třeba dotace na opravu mostu či čističku odpadních vod nejsou vůbec od věci;-)

+2/0
23.4.2018 10:07

J41a49n 62B80a97b40j93a12k 5595595739942

Dotace jsou zlo. Jestli není možné koupit po x letech provozu nový trolejbus aniž by se při tom spoléhalo na dotace, tak děláme něco hodně špatně...

+2/0
23.4.2018 9:28

J35o83s32e60f 30Š37o78l71t91e44s 8864988100403

Trolejbus by hlavně měl být levnější než autobus. Není důvod, aby byl drahý.

0/0
23.4.2018 9:43

M58a38r67t11i85n 78K42u75ř46í23t80k29a 6177376668625

Jenže u nás se trolejbusy staví z autobusových kastlí, za které si jejich výrobci (většinou Iveco, Sor nebo Solaris) účtují stejné peníze, jako za celý autobus. Do takové stejně drahé kastle potom musíte vestavět elektriku.

Pozn. Pro trolejbusy se využívají karoserie konstruované pro plynové autobusy, protože mají zesílenou konstrukci střechy kvůli nesení plynových nádrží.

0/0
23.4.2018 12:57

J46o85s73e35f 37Š96o90l35t57e66s 8334948950613

Jasně, jednorázová investice je drahá, proto radši nakonec projezdíme víc v naftě.

+1/0
23.4.2018 9:25

J62o79s66e81f 64K44a57r72f94í61k 7592475186780

Každý dobrý skutek je vždy po zásluze potrestán...;-)

Asi jako když začnete šetřit s vodou aby jste ušetřili. Co udělají vodárny? no samozřejmě zdraží, neboť jim klesnou přijmy...

+7/0
23.4.2018 9:13







Najdete na iDNES.cz