Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lázně nedostanou peníze na trolejbusy, protože mají moc čistý vzduch

Přibližně sto milionů korun potřebují Mariánské Lázně na modernizaci vozů stávající ekologické dopravy ve městě. S žádostí o dotaci na obnovu vozového parku u ministerstva pro místní rozvoj tamní dopravce neuspěl. Důvod je bizarní. V lázeňském městě je příliš čisté prostředí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O24n66d33ř76e91j 34F42e18l47c60a58n 6572184471707

To je argument jako řemen.;-D

+3/0
23.4.2018 11:19

S65t71a15n95i96s54l62a47v 82L41á61t75a41l 8378967641681

Pokud si ze svých příjmů nemůže město (daně z lázní) koupit (nebo udržovat trolejbusy), tak potom kdo ?

Natahovat ruku - to bych pochopil tam, kde jsou malé příjmy (z daní) a spaliny aut dělají lidem peklo ... Myslím tím větší města (kulturní památky) a příliš hustá doprava.

Souhalasím s názorem, že dotace jsou zlo ...

0/0
23.4.2018 9:44

J98o78s52e90f 10K31a80r50f30í95k 7292305886660

Bez dotací by nestála většina historických památek. Nebo kupříkladu v malých obcích by nebylo veřejné osvětlení, nebo třeba mos a lidi by to useli objíždět x desítek kilometrů daleko. Jednoduše, nebýt dotací, tak by se mohla zbrourat většina malých obcí, kde nežije nějaký miliardář co by svými daněmi dělal příjem...

.

Ono jsou dotace a dotace. Třeba dotace na řepku jsou samozřejmě chucpe zejména když si je pobyratel dotací sám sobě přidělí:-P

Ale třeba dotace na opravu mostu či čističku odpadních vod nejsou vůbec od věci;-)

+2/0
23.4.2018 10:07

J68a94n 70B60a60b32j19a28k 5885605289502

Dotace jsou zlo. Jestli není možné koupit po x letech provozu nový trolejbus aniž by se při tom spoléhalo na dotace, tak děláme něco hodně špatně...

+2/0
23.4.2018 9:28

J44o39s57e11f 80Š50o94l88t58e39s 8944788650503

Trolejbus by hlavně měl být levnější než autobus. Není důvod, aby byl drahý.

0/0
23.4.2018 9:43

M33a54r75t57i42n 27K93u73ř92í79t70k75a 6457416598795

Jenže u nás se trolejbusy staví z autobusových kastlí, za které si jejich výrobci (většinou Iveco, Sor nebo Solaris) účtují stejné peníze, jako za celý autobus. Do takové stejně drahé kastle potom musíte vestavět elektriku.

Pozn. Pro trolejbusy se využívají karoserie konstruované pro plynové autobusy, protože mají zesílenou konstrukci střechy kvůli nesení plynových nádrží.

0/0
23.4.2018 12:57

J89o90s72e59f 85Š51o91l29t24e78s 8344988180383

Jasně, jednorázová investice je drahá, proto radši nakonec projezdíme víc v naftě.

+1/0
23.4.2018 9:25

J10o91s93e20f 97K64a51r40f28í10k 7552695456770

Každý dobrý skutek je vždy po zásluze potrestán...;-)

Asi jako když začnete šetřit s vodou aby jste ušetřili. Co udělají vodárny? no samozřejmě zdraží, neboť jim klesnou přijmy...

+7/0
23.4.2018 9:13



Najdete na iDNES.cz