- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
chtělo by to nějakého snaživého podnikatele, co by tam ty koleje prostě nad ránem položil že? To by se děli věci. Primátor Karlovarského kraje by mu okamžitě chtěl zaplatit, úředníci za SŽDCS by mohli puknout vzteky, Vysoutěžený dodavatel by se soudil o náhradu škody.
No a co když se ukáže, že za havárii hlavně může ta stavební firma, která stavební úpravy dělala už předtím a bude je teď dělat zase? Když se koukám na to odfláknuté šalování náspu, tak se mi trochu zvětšily oči.
Už když jsem koukal na to video, jak dvě lokomotivy projedou a za nimi vyskočí hned první vagon z kolejí, bylo mně to dost divné.
Možná jel vlak opravdu rychle, ale ceduli, jakou rychlostí jsem neviděl.
I tu vraždu ve Studénce hned strkali na mašinfíru, že jel úsekem moc rychle.
Podle článku se musí všechno rychle rozebrat a udělat tak, jak se patří.
Jen ty termíny, to je zoufalé jak na dálnici 001D.
Strojvedoucí překročil rychlost třikrát ? Povolená rychlost 30 překročená 3x o 1 km je výsledná rychlost 33 km/hod !!!
Nás na základní škole učili, že 3x30=90. A on jel něco okolo 84. Takže mi to sedí.
Pokud přestavbu železniční trati bude koordinovat krajská správa pro údržbu silnic je zde naděje, že termín se několikrát prodlouží a po uvedení do provozu bude další havárie. Neměli by to koordinovat politologové ?
Myslel jsem, ze se ty cibule rozkutaleji a oni celkem drzi pohromade...
Co mě to jen připomíná. Ale to nejsou památkáři.