Zátěž dopravy v Karlových Varech tak na dobu delší než půl roku převezmou zbývající mosty přes Ohři. Mezi nejvytíženější budou patřit Tuhnický a Doubský.
Pěší se ovšem nemusejí obávat, že by museli kopírovat objízdné trasy. Pro ně je připravena technologická lávka v sousedství mostu. „Bude pro potřebu pěších upravena a na obou březích doplněna chodníkovou plochou navazující na stávající chodníky,“ ubezpečila Helena Kyselá, mluvčí karlovarského magistrátu.
V souvislosti s rekonstrukcí Dvorského mostu a jeho uzavírkou budou v období od 15. března do 20. prosince upravené i spoje městské hromadné dopravy. Úprava se týká linek 2, 6 a 52.
„Objízdná trasa povede od zastávky Stadion závodu Míru přes Rozcestí u Koníčka, což bude jediná zastávka na objízdné trase. Jízdní řády se změnami jsou dostupné na webových stránkách Dopravního podniku Karlovy Vary,“ dodala Kyselá.
Na demolici starého mostu a výstavbu nového mají stavbaři dvaapadesát týdnů. Po novém mostě by se měli řidiči poprvé projet do konce letošního roku.
Předpokladem je, že demoliční práce začnou v dubnu. Záležet ovšem bude na stavu hladiny řeky. Základy nového mostu by pak měli stavbaři začít budovat v květnu.
Nový most bude třípolový, vyrobený z ocelových nosníků spřažených železobetonovou deskou. Délka dvou polí bude 29,5 metru, třetí bude podle projektu o půl metru delší.