Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Karlovy Vary ušetřily peníze, do konce roku opraví více silnic

  10:51aktualizováno  10:51
Řidičům v Karlových Varech svitla naděje, že budou ještě do konce roku jezdit po silnicích, s jejichž opravou se letos původně nepočítalo. Nové asfaltové koberce chce město platit i z peněz ušetřených při výběrových řízeních. Návrh radních musí schválit zastupitelé.

V Karlových Varech opravují ulici Závodu Míru, hlavní tah napříč městskou částí Stará Role. | foto: Václav Šlauf, MAFRA

V městské pokladně jsou úspory ve výši 8,9 milionu korun. "Ušetřili jsme je z prozatím hotových městských zakázek, když se při výběrových řízeních často podařilo získat ceny podstatně nižší, než byl původní rozpočet," uvedl první náměstek primátora Jaroslav Růžička.

Kde se bude opravovat

Ulice Krátká, Příčná a Luční ve Staré Roli. Horova a Moskevská ulice v obchodním centru města, dále pak ulice Dr. Engela, Máchova, Třeboňská a Jiráskova.

Ve Slovanské ulici v Tašovicích je hotová druhá ze tří etap, silničáři opravu dokončí až příští rok. V Sopečné ulici položí nízkonapěťový kabel a současně s tím ji také opraví.

Stavební stroje pracují také v ulici Závodu míru ve Staré Roli, její generální oprava je ale odložená.

Radní proto navrhli zastupitelům, aby na opravy chodníků a ulic vyčlenili z této sumy 7,7 milionů korun. Rozhodnutí padne 1. listopadu, kdy se sejdou zastupitelé.

Pokud usnesení rady z tohoto týdne podpoří, silničáři začnou ihned s opravami.

V nelidnatější karlovarské části Stará Role měla už v létě začít kompletní rekonstrukce ulice Závodu míru. Vedení magistrátu ale na jaře oznámilo, že se investice za sto milionů korun nespustí.

Tato suma počítala s novými chodníky a parkovacími stáními. Z investic sešlo i kvůli nedostatku peněz. Od začátku tohoto týdne platí v ulici zákaz zastavení a stavební stroje ve dne i večer frézují rozbitý povrch ulice.

"Je to vypořádání závazků za stavbu průtahu Karlovými Vary, kdy těžká nákladní auta při objížďkách poničila silnice ve Varech. Opravu financuje Ředitelství silnic a dálnic," řekl první náměstek primátora Jaroslav Růžička.

Odfrézování čtyř centimetrů asfaltu podle něj nestačí. Tvrdí, že kvalitní oprava chce nejméně deset centimetrů.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Cestující zaplatí v autobusech v Chebu a Sokolově bankovní kartou.
Lidé už platí za MHD hlavně platební kartou, ta ale může selhat

V Karlovarském kraji se v autobusech MHD výrazně prosazují bezhotovostní platby. Moderní způsob placení má ale i nedostatky. A to v případě, že signál...  celý článek

Padělky zboží světoznámých značek na tržnici ve Svatém Kříži na Chebsku.
Trhovci u hranic prodávali falešného Korse, Pradu či Vuittona

Padělky za téměř čtyři miliony korun zabavili celníci při kontrole tržnice Asia Dragon Bazar ve Svatém Kříži na Chebsku, nedaleko hranic s Německem. Trhovci...  celý článek

Přístroj, který zloděj ukradl vědcům na Chebsku, našel pejskař u cyklostezky v...
Muži se zaběhl pes, v trávě našel přístroj za milion ukradený vědcům

Vědci, kterým v září na Chebsku ukradl zloděj z auta speciální přístroj určený ke geologickému měření, mají důvod k radosti. Zařízení za bezmála milion korun...  celý článek

MIKUPEX TRADE s.r.o.
Technik / montér - TZB, Praha 4, 25 - 35 000 Kč

MIKUPEX TRADE s.r.o.
Praha, Jihočeský kraj, Jihomoravský kraj, Karlovarský kraj, Královéhradecký kraj, Liberecký kraj, Moravskoslezský kraj, Olomoucký kraj, Pardubický kraj, Plzeňský kraj, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Kraj Vysočina, Zlínský kraj
nabízený plat: 25 000 - 35 000 Kč

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.