náhledy
Obnova nepoužívané železniční trati do Německa, uzavřené od dob železné opony. Pohled na německou stranu.
Autor: Martin Stolař, MAFRA
Obnova nepoužívané železniční trati do Německa, uzavřené od dob železné opony. Nový propustek.
Autor: Martin Stolař, MAFRA
Za 243 milionů se zrekonstruovala ani ne šestikilometrová trať z Ostravy-Studénky na letiště v Mošnově. To se tak stalo prvním letištěm u nás, kam vede železnice. Má to háček, vlaky tam jezdí prázdné. Za dotace se rekonstruovalo zhruba 450 kilometrů železnic. Nejdražší byla modernizace mezi Benešovem a Voticemi za 1,3 miliardy.
Autor: Železnice Ostrava - Mošnov, MAFRA
Obnova nepoužívané železniční trati do Německa, uzavřené od dob železné opony. Nad tratí nově vede silniční obchvat Aše.
Autor: Martin Stolař, MAFRA
Obnova nepoužívané železniční trati do Německa, uzavřené od dob železné opony. Dělníci pokládají drenážní systém.
Autor: Martin Stolař, MAFRA